جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست توجیهی متقاضیان تدریس  سطح2 حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: نشست توجیهی ویژه اساتید ارزیاب خانم برای متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار شد.

راضیه عظیمی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری نشست توجیهی اساتید ارزیاب خانم برای متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان خبر داد.

وی اظهار داشت: از بین اساتید با سابقه و مجرب در سطح سه، ۷ استاد در رشته های «فقه و اصول»، «ادبیات عرب»، «فلسفه و منطق»، «اخلاق»، «زن و خانواده»، «عقاید و کلام»، انتخاب و جهت تایید به مدیریت اساتید مرکز معرفی شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: این جلسه با هدف توجیه اساتید محترم در ارزیابی ها و استفاده از ظرفیت ارزیابان خانم در سطح استان و توضیح بیشتر کاربرگ های ارزیابی و تبادل نظر در خصوص برگزار شدن هر چه بهتر ارزیابی های سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام عمومی و فراخوان جهت ثبت نام داوطلبین، دقت نظر اساتید ارزیاب در ارزیابی ها بسیار مهم و ضروری می باشد و باید ضمن در نظر گرفتن شرایط داوطلبین و رشته های انتخابی  بر اساس محور های موجود صلاحیت علمی و مهارتی افراد سنجیده و بررسی گردد.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه ضمن تشکر از اساتید ارزیاب، به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در خصوص ارزیابی پرداخته شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha