دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فروغی

حوزه/ حجت الاسلام فروغی از راه اندازی بخشی اختصاصی ویژه پایان نامه های سطح ۳ حوزه علمیه اصفهان در کتابخانه مدرسه علمیه جده بزرگ خبر داد.

حجت الاسلام حسنعلی فروغی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: برای استفاده بهینه محققین و پژوهشگران از پایان نامه های سطح ۳ طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، ‌ اقدام به راه اندازی بخش اختصاصی مرتبط با پایان نامه ها در کتابخانه مدرسه علمیه جده بزرگ کردیم.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با مدیریت مدرسه علمیه جده بزرگ، کلیه پایان نامه هایی که تا کنون توسط طلاب و روحانیون دفاع شده و قریب به یکصد جلد است به کتابخانه مدرسه علمیه جده بزرگ انتقال یافت.  

مسئول واحد مدارج علمی حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: درحال حاضر همه طلاب، محققین و پژوهشگران حوزوی می توانند با مراجعه به مدرسه علمیه جده بزرگ و هماهنگی با مسئول کتابخانه این مدرسه، از پایان نامه ها در محل کتابخانه بهره کافی و وافی را ببرند.

وی در توضیح چرایی چنین اقدامی گفت: یکی از دغدغه های طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که قصد ارائه و نگارش پایان نامه سطح۳ را داشتند، چگونگی نگارش و دیدن الگوهای پیش از این بود، لذا معاونت آموزش تصمیم به انتقال پایان نامه ها به محل اختصاصی جهت رجوع مراجعه کنندگان کرد.

حجت الاسلام فروغی تصریح کرد: همچنین یکی از درخواست هایی که مکررا  از سوی برخی ارگانها و محققین غیرحوزوی برای بهره مندی از موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در بعضی پایان نامه  از معاوت آموزشی حوزه علمیه می شد، مجوز مطالعه آنها بود، لذا با راه اندازی بخشی اختصاصی در کتابخانه مدرسه علمیه جده بزرگ، این مهم محقق شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha