یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: بهزیستی با کمترین حمایت‌های دولتی و تکیه بر مشارکت‌های مردمی و همکاری سازمان‌ها در راه گسترش خدمات توانبخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تامین حداقل نیازهای افرادی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم، در دیدار با مدیران و کارکنان بهزیستی به مناسبت آغاز هفته بهزیستی، اظهار کرد: مبانی به وجودآمدن بهزیستی کمک به تامین حداقل هزینه زندگی خانواده‌های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه‌های مناسب برای خود کفایی آنان بوده است.

وی با بیان اینکه نام گذاری چنین روزی نشانگر اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، این هفته باشکوه و پر مهر را به مهروزان بهزیستی که در کانون عشق و وفاداری و ایثار برای رسیدن به رفاه اجتماعی گام برمی دارند تبریک گفت.

امام جمعه تبریز از هفته بهزیستی به عنوان هفته مهرورزی، دوستی، مهربانی، صفا و صمیمیت یاد کرد و گفت: بهزیستی سازمانی فرهنگی، اجتماعی و امدادی است که به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و با حفظ ارزش ها و کرامت‌های والای انسانی مجموعه خدماتی را ارائه می دهد تا از انسان‌هایی که به دلایل اجتماعی، اقتصادی و ارثی و نیز داشتن مشکلات جسمی، ذهنی و روانی و عاطفی گرفتار مشکلاتی هستند حمایت‌ کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با بیان اینکه کارکنان بهزیستی زیر بنایی‌ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه هستند، گفت: بهزیستی با کمترین حمایت‌های دولتی و تکیه بر مشارکت‌های مردمی و همکاری سازمان‌ها در راه گسترش خدمات توانبخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تامین حداقل نیازهای افرادی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند فعالیت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha