پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک به استان سیستان و بلوچستان

حوزه/ مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) قم به منظور کمک رسانی به هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان، تعداد ده هزار ماسک را به شهرهای مختلف استان ارسال کرد.

منوچهر دهیشری مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر اظهارکرد: این روزها که مردم ما در یکی از تلخ ترین شرایط کرونا قرار دارند و عزیزترین گوهرهستی خود و عزیزان‌ شان در معرض تهدید و آسیب جدی قرار دارد، و نگرانی‌هایی در روند تشخیص به ‌موقع  و پیشگیری از گسترش غیر منتظره ویروس و بیماری کرونا و آسیب‌های غیر قابل جبران آن بر جای مانده و می‌ماند، خیرین و فعالان اجتماعی با انجام اقدامات مختلف در تلاشند که علاوه برکمک مالی ارسال ماسک که ازضروری ترین وسایل بهداشتی است رادریغ نکنند.

وی افزود: در همین راستا موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم  ضمن عرض تسلیت به همکاران بابت ازدست دادن همکارعزیزمان در استان سیستان وبلوچستان تعداد ۱۰۰۰۰ ماسک به شهرهای زاهدان، زابل، خاش،  ونیز شهرهای بندرعباس و شوش دانیال ارسال کرده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی ازقم IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    باسلام وارادت همکاری خبرنگار خبرگزاری حوزه با موسسات خیریه مخصوصا موسسه خیریه دارالاکرام بسار خوب وامیدوارکننده است انشاالله موفق وسربلند باشید