پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام ملکی گفت: ناامنی افغانستان پس از ۲۰ سال حضور اشغالگران، حاصل اعتماد رئیس جمهور غربگرا به شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام پیام ملکی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه حضور متجاوزان اشغالگر در خاک افغانستان مایه ویرانی برای مردم شد، اظهارکرد: عاقبت کار روسای جمهور در خاورمیانه نشان داده که دوستی و اعتماد به آمریکا، خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: نزدیک شدن صدام، رهبر لیبی، مُرسی رئیس جمهور مصر و تونس، اثبات کرده که دوری از مردم و افتادن به دامان شیطان بزرگ مایه خواری آنها و ویرانی کشورها را در پی دارد.

حجت الاسلام ملکی اظهارداشت: هنر غربی ها از مهره های غربگرا در خاورمیانه، بازی گرفتن، شیر دوشیدن و استفاده مورد نظر از آنها و سپس دور ریختن آنها بود که نهایتا در بین مردم خودشان نیز بی‌آبرو شدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: غربی ها و در راس آنها آمریکا، هیچگاه به وعده های خود عمل نکردند؛ که مصداق عینی آن نیز عمل نکردن به وعده‌های برجامی و تشدید تحریم ها بود.

وی در پایان گفت: زهی خیال باطل که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، به وعده های خود عمل کنند و شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha