جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: انتظار مردم از اعضای کابینه جدید جامه عمل پوشاندن به شعار «ما می توانیم»، در سایه روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی‌، مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه انتخاب وزراء در دولت آینده حائز اهمیت است، گفت: خدمت به مردم نجیب و وفادار به آرمان‌های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی، زیبنده کسانی است که به وزارت به عنوان سنگر خدمت نگاه کنند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه داد: وزرایی که برای سفره و معیشت مردم تصمیم می گیرند باید از لحاظ اقتصادی سالم بوده و دچار تعارض منافع نباشند.

حجت الاسلام نجادی اظهارداشت: تنها راه برون رفت از مشکلات موجود، مدیریتی برگشت به روحیه مکتبی شهیدان «رجایی و باهنر» با راهبرد اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشاهدات میدانی حاکی از آن است در این روزهای نزدیک به استقرار دولت جدید، در سایه بی‌تدبیری‌ها و عدم نظارت، هر روز شاهد بحران آفرینی، تلخ نمودن حماسه 28 خرداد، برای برای کوچکتر شدن سفره مردم هستیم.

وی در پایان گفت: کوتاهی صورت گرفته در خصوص استفاده بیشتر از برق هسته ای و سرمایه گذاری در بخش نیروگاهی، مشکلی است که افزون بر اقتصاد خانواده، کلید خاموشی روزهای گرم تابستان شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha