جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون اقتصادی استاندار قم

حوزه/ معاون اقتصادی استاندار قم گفت: با توجه به پروژه‌های گردشگری در دست ساخت زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان ییلاقی کهک قم فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهرداد غضنفری راد امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های درحین ساخت گردشگری شهرستان کهک قم، افزود: در زمینه طرح‌های بومگردی پیشرفت خوبی حاصل شده، اما توصیه ما این است که از همه ظرفیت‌هایی که در کهک وجود دارد برای رونق گردشگری قم استفاده شود.

وی با تاکید برلزوم سرعت بخشیدن در اتمام پروژه‌های در دست ساخت حوزه گردشگری در کهک تصریح کرد: نباید هیچ پروژه‌ای متوقف شود چرا که در مجموعه استانداری قابلیت هایی خوبی وجود دارد ومی‌تواند مشکلات پیش رو را برطرف کند.

معاون اقتصادی استاندار قم با بیان این‌که ما درقم شاهد رونق و جهشی در حوزه گردشگری هستیم اظهار کرد: سعی ما براین است که از سرمایه گذاران طرح های گردشگری که اولویت اقتصادی استان قم محسوب می‌شود حمایت کنیم همه طرح‌ها و پروژه‌های دردست ساخت به سرانجام برسد و به ثمر بنشیند.

غضنفری راد گفت: هر چند که در تامین منابع تسهیلات بانکی محدودیت‌های وجود دارد، اما همه پروژه‌های در دست ساخت شامل پرداخت تسهیلات می‌شوند، اما باید از مبادی رسمی پیگیری و دنبال شود.

وی رفع مسئله راه دسترسی به کهک را مهم دانست و بیان کرد: به طور حتم در فرآیند تبدیل شهرستان کهک به مقصد گردشگران با پیگیری فرماندار و مسئولان استانی مشکل راه دسترسی نیز برطرف خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار قم تصریح کرد: بحران کرونا به بخش‌ های مختلف گردشگری استان آسیب زده است، اما گردشگری قم این ظرفیت را دارد تا پس از پایان یافتن واکسیناسیون عمومی و بهبود شرایط دوباره رونق بگیرد و گردشگران را جذب کند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha