سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین گفت: دشمنان در عرصه های مختلف از ملت رشید ایران شکست خورده و در تلاش هستند تا از طریق تغییر هویت دینی و فرهنگی جامعه، به این ملت ضربه وارد کند و البته معتقدم فرهنگ قرآنی، راهکار شفابخشی برای در امان ماندن از آسیب ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، امروز در دیدار با جمعی از فرمانده هان سپاه شهر اقبالیه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جزو کشورهای برتر در حوزه سلول‌های بنیادی و نانو قرار گرفته‌ایم و خوشبختانه  امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومند ۴۲ ساله تبدیل شده است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان در عرصه های مختلف از ملت رشید ایران شکست خورده و در تلاش هستند تا از طریق تغییر هویت دینی و فرهنگی جامعه، به این ملت ضربه وارد کند و البته معتقدم فرهنگ قرآنی، راهکار شفابخشی برای در امان ماندن از آسیب ها است.

وی اظهار کرد: ما در مقابل جنگ تمام عیار دشمنان و استکبار جهانی قداری قرار داریم که از طریق ماهواره ها، شبکه های مختلف و سایت های مجازی سعی دارند باورهای دینی و نقاط اتکای فکری جوانان را متزلزل و سپس با ارایه ایده های غربی، نسل آینده ساز ایران را از معنویت تهی نمایند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظایف سپاه پاسداران است و به برکت اخلاصی که امام در تأسیس این شجره طیبه داشتند و خون پاک پاسدارانی که در این لباس به شهادت رسیدند و همچنان نیز شهدایی بزرگ همچون شهید سلیمانی تقدیم انقلاب می کند، این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی برای نظام و ملت ایران داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی دارای برکات فراوانی برای نظام و کشور بوده است؛ به‌ طوری  که در طول این ۴۰ سال در تمامی عرصه‌ها درخشیده‌ایم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha