جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
آتش سوزی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: از دستگاه قضا انتظار دارم هر چه سریعتر عوامل آتش‌سوزی در گچساران را شناسایی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گچساران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به وضعیت آتش‌سوزی منابع طبیعی گچساران، امروز به این شهر سفر کرد در جمع خبرنگاران گفت: این آتش‌سوزی خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرده است.

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی از مدیریت بحران، منابع طبیعی، محیط زیست و مردم خودجوش پای کار هستند و تلاش می‌کنند آتش مهار شود.

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به حضور استاندار، معاونین و فرماندار گچساران و همه کسانی که علاقمند به محیط زیست و منابع  طبیعی هستند، افزود: لازم بود در این شرایط سخت از نزدیک از همه عزیزانی که چند روزی است در این منطقه حضور دارند تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان کرد: چیزی که از دستگاه‌های ذی‌ربط مطالبه داریم این است که عوامل دست‌اندرکار که این حریق را به جامعه تحمیل کردند، شناسایی و اگر آتش‌سوزی عمدی بوده با نگاه عمدی و اگر سهوی بوده با نگاه سهوی برخورد شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه همه ساله شاهد آتش‌سوزی گسترده در منابع طبیعی هستیم؛ از این رو بهتر است مناطق جنگلی استان در فصل گرما تقسیم‌بندی و کسانی برای حفاظت و حراست از جنگل‌ها مشخص شوند تا در موقع آتش‌سوزی در اولین فرصت مهار شود.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحی استان را متحمل هزینه کمتری می‌کند، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی تقاضامند هستم هر چه سریعتر عوامل دخیل در آتش‌سوزی ها خصوصا آتش‌سوزی گچساران را شناسایی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha