یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احکام بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) کارون از برگزاری دوره آموزشی روش پاسخ‌گویی به احکام بانوان ویژه مبلغین خبرداد.

الهام ماروزه جو، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) کارون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی روش پاسخ‌گویی به سؤالات احکام شرعی بانوان خبرداد و بیان داشت: این دوره با حضور خانم سراج پور، استاد حوزه علمیه و جمعی از بانوان، مبلغین و ملایه‌های مجمع مداحان کارون به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه علمیه فاطمیه(س) کارون برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س)، با تأکید بر لزوم تقویت مبلغین در راستای امر پاسخگویی عنوان داشت: با توجه به وجوب یادگیری مسائل شرعی در راستای تسهیل امر پاسخ‌گویی به احکام شرعی بانوان در ایام پیش رو، مدرسه علمیه فاطمیه(س) کارون اقدام به برگزاری دوره احکام به مدت 10جلسه ویژه بانوان کرده است.

خانم ماروزه جو با اشاره به نقش محوری بانوان در زندگی گفت: با توجه به نقش محوری بانوان اهمیت مسائل عبادی آن‌ها و ارتباط مستقیم این مسائل با دانستن احکام اختصاصی، برگزاری این دوره ویژه بانوان از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان تصریح کرد: این دوره به‌صورت حضوری با تدریس خانم سراج پور از اساتید مجرب واحد پاسخ‌گویی دفتر استفتاءات رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha