جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار قم در جلسه ستاد موادمخدر استان

حوزه/استاندار قم گفت : توفیقات استان قم در مبارزه با مواد مخدر حاصل هماهنگی و هم افزایی درون استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تبعات سوء مصرف مواد مخدر در سطح جامعه، اظهار کرد: برگزاری این شورای و اجماع نظرات و اقدامات دستگاه های ذیربط در قالب مدیریتی واحد می تواند منجر به نتایج مهمی در خصوص مبارزه و پیشگیری در زمینه مواد مخدر باشد.

استاندار قم با بیان آسیب های اجتماعی ناشی از این بلای خانمان سوز، اضافه کرد: این موضوع بحرانی جهانی است و برای مقابله با آن به عزم ملی، اهتمام مداوم و تعامل و هم افزایی همه بخش ها نیاز است.

سرمست با بیان اهمیت اقدامات و فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر و کمیته های ذیل این ستاد، افزود: با همکاری بین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیز تعیین حدود و گستره مساله مواد مخدر در استان می تواند پیامدهای شوم آن را کاهش داد.

وی با تاکید بر اجرای سند تحول اجتماعی در استان قم و برنامه های مدون آن در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، ادامه داد: سیاست های مدیریت استان حول پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه اجتماعی از قبیل مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی و زدودن چهره شهر مقدس قم از وجود معتادان متجاهر است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha