دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر

حوزه/ نشست مشترک مدیر و معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران خوزستان با معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مشترک حجت‌الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با خانم حاجی پور معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان، باهدف بررسی همکاری‌ها به‌منظور تشکیل و فعالیت کانون‌های طلاب وابسته به جمعیت هلال‌احمر در مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

در این جلسه، خانم حاجی پور، به ارائه گزارشی از روند تأسیس کانون‌های طلاب خواهران وابسته به جمعیت هلال‌احمر در مدارس علمیه استان پرداخت و گفت: در مدارسی که این کانون تأسیس شده در زمان وقوع سیل در استان خوزستان فعالیت‌های بسیار خوبی مشاهده شد.

وی بیان کرد: در آغاز تشکیل معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر یکی از کانون‌هایی که شروع به کار کرد، کانون طلاب مدارس علمیه بوده است که تلاش داریم با همکاری فی مابین، برای تأسیس کانون‌های دیگر و همچنین تقویت کانون‌های موجود اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام رجب پور، به وضعیت مناسب کانون‌های طلاب در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: در آیاتی از قرآن به اهمیت صبر و توصیه به آن پرداخته شده که فعالیت جمعیت هلال‌احمر و کانون‌های طلاب از مصادیق این آیات است.

همچنین خانم جعفری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، به ارائه گزارشی از تعداد و نحوه فعالیت کانون‌های طلاب پرداخت و اظهارداشت: تاکنون دوازده کانون طلاب در استان خوزستان تشکیل شده است.

در پایان نیز حجت‌الاسلام انصاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خوزستان، بیان کرد: این جمعیت آمادگی اجرای دوره‌های مختلف برای طلاب خواهر استان خوزستان دارد.

وی افزود: پس از تشکیل کانون‌ها در مدارس علمیه، انعکاس فعالیت آن‌ها در رسانه‌ها است که امیدواریم تلاش‌های بیشتری در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha