چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار شورای شهر مشهد با آیت الله مرتضوی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: هر کسی که علاقه به اسلام دارد، می‌داند که باید به این نظام خدمت کند و هر فردی که می‌خواهد در این جهت گام بردارد، باید آماده کار برای مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سیدحسن مرتضوی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در جمع اعضای جدید شورای شهر مشهد، عنوان کرد: هر کسی که علاقه به اسلام دارد، می‌داند که باید به این نظام خدمت کند و هر فردی که می‌خواهد در این جهت گام بردارد، باید آماده کار برای مردم باشد.

وی خدمت به مردم در شهر امام رضا(علیه‌السلام) را توفیق دوچندان دانست و افزود: این مهم خصوصاً در ماه ذی‌الحجه که ماه برکت و اعیاد غدیر و قربان است، ارزش بسیاری داشته و باید این توفیق را شکر کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: قوانینی که قرار است در شورای شهر تصویب شود، همچنین رفتار و عمل ما باید اسلامی و مطابق با دستورات آن باشد و باید این مسئله را نصب‌العین خود قرار دهید.

آیت‌الله مرتضوی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت که  یک کار غیراسلامی را در عرصه اجرا به نام اسلام به مردم القا کنند، گفت: چه قانونگذار، چه مجری و چه مردم، همه و همه برای حفظ نظام اسلامی، کاری که انجام می‌دهند باید دینی و منطبق بر احکام اسلامی باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: در روایت است که فردی در حالتی خوشحال، محضر امام جواد(علیه‌السلام) رسید و وقتی امام علت را پرسیدند، گفت که روایتی از پدر بزرگوار شما شنیدم که هر کس خدمتی به مومنی بکند، سزاوار است که در آن روز خوشحال باشد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha