سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسنی

حوزه/ مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان، با تاکید بر نجات نسل جوان از افتادن در دام دشمنان گفت: با روحیه دادن به نسل جوان متعهد، دلسوز و انقلابی باید آنها را در سرنوشت کشور دخالت دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حسنی مقدم، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان، در مراسم غباروبی و عطرافشانی گلزار شهیده سیده بانوی محترم سادات قاضیان فینی، با گرامی داشت ۲۳ تیرماه ۷۸، سالروز بیعت مجدد مردم با رهبری در حادثه کوی دانشگاه تهران گفت: در این روز شاهد فتنه‌ای بودیم که با عوامل داخلی و خارجی استبکار جهانی رقم خورد، ولی با حضور انقلابی بسیجیان و ملت بزرگ ایران به شکست انجامید.

وی با تاکید برگرفتن درس عبرت از فتنه‌های دشمنان در تمام صحنه های انقلاب گفت: با توجه به اینکه دشمنان با استفاده از تمام امکانات در هر لحظه به دنبال تغییر نظام اسلامی ایران هستند، باید کاملا آماده و هوشیار باشیم.

حسنی مقدم، با تاکید بر نجات نسل جوان از افتادن در دام دشمنان گفت: با روحیه دادن به نسل جوان متعهد، دلسوز و انقلابی باید آنها را در سرنوشت کشور دخالت دهیم.

وی، با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: حوزه‌های علمیه به دلیل ظرفیت‌های فراوان علمی، دینی و فقهی که دارند، باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در کاهش بدحجابی در جامعه به عمل آورند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان، با گلایه از فاصله گرفتن برخی خانواده‌ها از فرهنگ حجاب و عفاف گفت: باید بررسی شود برای کودک خردسالی که دوست داشت به تبعیت از مادر با رعایت حجاب، چادر سر کند ولی با گذشت زمان از حجاب فاصله گرفت و به جایی رسید که چادر سرکردن را مسخره می‌کند، چه اتفاقی افتاده است!؟

 انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha