دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر محبی

حوزه/ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با امیدواری نسبت به افزایش سرعت واکسیناسیون در استان قم گفت: از امروز ۲۴ تیرماه، تزریق واکسن به افراد ۶۰ سال به بالا در قم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز تزریق واکسن به افراد بالای ۶۰ سال در استان قم خبر داد.

سیامک محبی افزود: از امروز ۲۴ تیرماه، تزریق واکسن به افراد ۶۰ سال به بالا آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم واکسیناسیون را توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: همشهریان متولد ۱۳۴۰ و قبل از آن، ابتدا باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک به مرکز واکسیناسیون اعلام شده، مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت قم همچنین گفت: تا روز چهارشنبه ۷۲۶۳۱ دوز واکسن کرونا در قم تزریق شده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلامرضاعدیلی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    باسلام کسانیکه درنوبت واکسن نتوانند بیابند تکلیفشان چیست
  • US ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    رفتیم مصلی برای واکسن مادرم، گفتن شلوغه برید واکسیناسیون خودرویی در رودخونه قم. یک ساعت و ربع تو صف خودروها بودیم تا نوبت‌مون شد. دیدیم نه تنها پرستار/پزشک خانم ندارن، که کاملا در محاصره آقایونه و عده زیادی آقایون در رفت و آمد هستند و هنگام واکسن زدن به خانم ها، برای خانم ها هیچ محفوظ نیست. ما که یه جوری کارمون رو راه انداختیم و با اختلاط غیرضروری زن و مرد مرتکب حرام نشدیم، ولی این اختلاط زن و مرد برای قم عجیب بود. همجنس بودن واکسن زننده با واکسینه شونده چه مشکلی داره که انجام نمی شود؟خانم‌های زیادی توانایی انجام این کار رو دارن هم سالن مصلی نمازجمعه قم هم مجتمع امام خمینی گلزار شهدای قم که برای واکسن زدن بابا رفته بودیم به شدت گرم بود. می‌گفتن تا یه ربع بعد از واکسن همونجا بمونید و حواستون به علائم باشه. منِ سالم داشتم پس می‌افتادم تو اون هوای داغ. جالب اینکه تو واکسیناسیون خودرویی نه شنیدم بیماری و داروها رو بپرسن نه بگن یه ربع وایسید!