دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار نمایندگان آیت الله اعرافی با طلبه جانباز دکتر مشکوری نجفی

حوزه/ استاد جانباز حوزه علمیه به بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه و بستری شدن در کنار آیت الله اعرافی در بیمارستان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ  حوزه های علمیه به همراه حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی مسئول مرکز امور طلاب حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی در منزل جانباز آقای مشکوری نجفی حضور پیدا کرده و  با وی دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این مراسم، آقای مشکوری به بیان خاطرات مجروحیت خود و بستری شدن  در کنار آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در بیمارستان قائم مشهد پرداخت و با بیان این که وی از ناحیه پا  به شدت مصدوم شده بود، گفت: پس از جنگ به درس و بحث مشغول بودیم و در حال حاضر نیز با اخذ مدرک دکتری علوم سیاسی به تدریس در مقاطع علمی عالی مشغول هستم.

  افزود: پس از اخذ دیپلم از تهران به قم آمدم و پس از دو سال از تحصیل در قم، به جبهه اعزام شدیم. اولین مدرسه بنده در قم، مدرسه قدیری قم بود. بنده در سال ۶۱ در جبهه مجروح شدم.

استاد و جانباز حوزوی دفاع مقدس بیان کرد: مسایل مرتبط به جبهه و جهاد و رزمندگان به فراموشی سپرده شده است و همین نفس حضور مدیران عالی حوزه، لطف بزرگی است.

وی گفت: سعی داریم در لابلای بحث های تبلیغی و حوزوی، مباحث انقلاب اسلامی را به شکلی مطرح کنیم که بتوانیم مباحث اصیل انقلاب را به نسل جوان آموزش دهیم.

وی اظهارکرد: سطح تحلیل بسیاری از اساتید از انقلاب اسلامی در دانشگاه ها باید مورد تحلیل بیشتر قرار گیرد. نسل جوان باید با حضور اساتیدی این دروس را بیاموزد که نگاه آنها را به انقلاب جهت دهی کند و در مسیر اصیل خود قرار دهد.

معاون تبلیغ نیز در این مراسم گفت: از مهمترین مسایلی که در مدیریت آینده حضور نقش آفرین است، حضور مدیرانی است که نگاه انقلابی دارند و بازماندگان دفاع مقدس دراین عرصه تعیین کننده است.

وی عنوان کرد: شکل گیری مجمع نمایندگان حوزه و منشور روحانیت با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه های علمیه شکل گرفت. امروزه طلاب حاضر در مجمع نمایندگان، بسیار پرشور و انقلابی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha