شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه آب خوردن مردم تحت هیچ شرایطی نباید قطع شود، گفت: در این خصوص به مسئولین تذکر دادم که با جدیّت مشکل موجود را رفع آن‌ها نیز قول دادند که خیلی سریع، این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در واکنش به ماجرای قطعی آب در برخی مناطق خوزستان، اظهارداشت: اگرچه در طول این چندسال خشک‌سالی داشتیم، اما تحت هیچ شرایطی نباید آب مردم را قطع کرد.

وی افزود: بنده مطلع شدم در برخی نقاط روستایی، تا چند روز حتی آب شرب مردم هم قطع شده بود! این بی‌عدالتی است و بنده به مسئولین تذکر می‌دهم که هرچه سریع‌تر این مشکل را رفع کنند.

آیت الله موسوی جزایری، گفت: از مسئولین می‌خواهم آب را از پشت سدها رها کرده و به‌قدر کافی برای تأمین نیازهای مردم و کشاورزان، به طول عادلانه به مناطق برسانند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: گاهی تنها با یک نظارت میدانی، می‌شود مشکل هزاران خانواده‌ را برطرف کرد؛ به همین دلیل از مسئولین استانی انتظار دارم که نظارت دقیقی بر این موضوع تا رفع کامل آن داشته باشند.

وی در خصوص قطعی برق نیز گفت: طبق گفته مسئولان سازمان برق، دیگر مشکلی از بابت قطعی برق نخواهیم داشت.

آیت الله موسوی جزایری، پیرامون مشکلات قطعی آب در حمیدیه و هویزه، گفت: در این خصوص به مسئولین تذکر دادم که با جدیت مشکل موجود را رفع آن‌ها نیز قول دادند که خیلی سریع، این مشکل برطرف شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، گفت: پس از گزارشی که  به بنده رسید، اعلام کردم که هرچه سریع‌تر باید اقدامات لازم توسط مسئولین استانی صورت گیرد تا شاهد کمبود آب در مناطق محروم خوزستان نباشیم.

وی در پایان اظهارداشت: طی آخرین تماس با مسئولین استانی، إن‌شاءالله هرچه سریع‌تر، مشکل قطعی آب در حمیدیه و هویزه رفع خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    این صدا باید فراکیر بشود ما نیازمند اتحاد ذیل پرچم علما هستیم
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    کارون جان ماست خوزستان را دریابید
  • AL KI H IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    2 0
    سدهای بتنی و خاکی بدرد نخور راخراب کنید، مشکل حل می شود،والسلام . البته اگر منافع بعضی ها از منافع ملی ، مهمتر نباشد،
    • AL KI H IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      ایول
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    خدا لعنت کنه باعث بانی این اتفاقات مردم خوزستان ما چه گناهی دارند ما بختیاری اصفهان نشین همه پابه پای خوزستانی های دلیر هستیم