شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلاس بانوان

حوزه/ همزمان با هفته حجاب و عفاف به همت امور فرهنگی خواهران شاخصه های حجاب و عفاف فاطمی در آستان مقدس بانوی کرامت در قالب کارگاه های «حریم ریحانه» تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با هفته حجاب و عفاف شاخصه های حجاب و عفاف فاطمی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله به همت امور فرهنگی خواهران در قالب کارگاه های «حریم ریحانه» ویژه سازمان ها و نهاد های دولتی و همچنین عموم بانوان تبیین می شود.

این کارگاه ها با موضوعاتی همچون دیدگاه های مختلف نسبت به زن و جایگاه زنان، نورولوژی اجتماعی و زنان، بیماری های جنسی و روانی مرتبط به عفاف، ویژگی های زن مهربان، مقایسه سبک زندگی غربی و سبک زندگی اسلامی در سالن امام خامنه ای صحن صاحب الزمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه ها و تعیین وقت قبلی برای هماهنگی و حضور درکارگاه می‌توانند باشماره ۳۷۱۷۵۵۱۴ تماس بگیرند.

کارگاه های« حریم ریحانه» تا ۲۸ تیرماه آماده میزبانی از علاقه‌مندان بوده و استفاده از برترین اساتید حوزه و دانشگاه برای تبیین شاخصه های حجاب و عفاف فاطمی، شرکت در برنامه های جنبی نمایشگاه تصویری حریم ریحانه، برگزاری مسابقات متنوع و مرتبط با مبحث حجاب و عفاف، برپایی میز معرفی کتاب، برخورداری از هدایا و متبرکات آستان مقدس بانوی کرامت و توزیع فایل های متنی جلسات در میان شرکت کنندگان از امتیازهای حضور در این کارگاه ها برای شرکت کنندگان است.

کارگاه های« حریم ریحانه» در حال حاضر در آستان مقدس بانوی کرامت در حال برگزاری است و استقبال خوبی از سوی نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی از این کارگاه ها صورت گرفته است.

لازم به ذکر است: همزمان با روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه کارگاه حجاب و عفاف ویژه اساتید و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور خانم مظفری در سالن امام خامنه ای برگزار شد که استقبال خوبی از سوی کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی از این کارگاه و محتوای برنامه‌های جانبی آن صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha