دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زارعی

حوزه/ حجت الاسلام زارعی گفت: تا برگزاری انتخابات، راهبرد جبهه انقلاب تبیین شاخص های کاندیدای اصلح و بیان اهمیت حضور بوده است؛ می بایست راهبرد فعالان جبهه انقلاب بعد از انتخابات مطالبه صحیح، به حق و منطقی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام زارعی راوی دفاع مقدس در جمع شرکت کنندگان اردوی آموزشی تابستان مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان گفت: عزم بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی بر عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات سال جاری بود.

وی افزود: تا برگزاری انتخابات راهبرد جبهه انقلاب تبیین شاخص های کاندیدای اصلح و بیان اهمیت حضور بوده است؛ می بایست راهبرد فعالان جبهه انقلاب بعد از انتخابات مطالبه صحیح، به حق و منطقی باشد.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: امانت جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون ها داده شده مسئولیت سنگینی است که بر دوش نسل امروز انقلاب قرار دارد.

وی عرصه هشت سال دفاع مقدس را محل وقوع رشادت های ماندگار دانست و گفت: در آن زمان متأسفانه به شکل امروز دوربین های فیلمبرداری و لوازمی همچون گوشی های هوشمند در دسترس نبود تا بتوانند صحنه رشادت ها و حماسه آفرینی های مجاهدان فی سبیل الله را به ثبت برسانند تا برای نسل امروز منشأ الهامات بی بدیل باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha