جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: رسالت طلاب و روحانیت تبلیغ و ترویج دین در سراسر نظام اسلامی و حتی در سطح بین الملل است و شما طلاب علوم دینی باید در این عرصه بیش از پیش اهتمام جدی داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره تربیتی و معنوی طلبه تراز انقلاب اسلامی که در اردوگاه فرهنگی و آموزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد گفت: طلبه‌ای در تراز انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد که بتواند معارف اهل‌بیت(ع) را به گوش همه جهانیان برساند.

وی ادامه داد: یک طلبه تراز انقلاب اسلامی عالم، اخلاق مدار، با شناخت کافی و وافی حضوری پررنگ در عرصه تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه دارد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ارزش لباس و جایگاه روحانیت بسیار بالا است و رسالت روحانیت نیز ترویج سیره و منش اهل‌بیت(ع) و بهترین انسان‌ها است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: رسالت طلاب و روحانیت تبلیغ و ترویج دین در سراسر نظام اسلامی وحتی بین المللی است و شما طلاب علوم دینی باید در این عرصه بیش از پیش اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار کرد: معرفت یکی از ویژگی‌هایی است که انسان لازم است هم خودش برای کسب آن تلاش کند و هم دیگران را در زمینه به دست آوردن آن، یاری نماید.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد:  جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ نظامی نیست بلکه جنگی فرهنگی است که قرآن کریم از آن با عنوان جهاد کبیر نام می‌برد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمنان اسلام امروز معنویت و ارزشهای اسلامی را هدف گرفته اند، تخریب فکر، عقیده و معارف فاجعه ای غیر قابل جبران است.

رسالت طلاب تبلیغ و ترویج دین در سراسر نظام اسلامی است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha