پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه / دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» با سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی به‌صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حسین احمدی سفیدان عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، امروز ۲۶تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها به‌صورت مجازی و حضوری در تالار علامه امینی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین افتتاحیه این همایش روز یکشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۸:۳۰ با سخنرانی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها در دانشگاه تبریز  با اشاره به تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش، گفت: حدود ۲۲۴ چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال و از این تعداد در نهایت ۱۸۴ مقاله کامل دریافت شد و از این تعداد هم حدود ۱۴۴ مقاله پذیرفته شده که دو سوم آنان در قالب پوستر و یک سوم نیز در قالب سخنرانی ارایه خواهد شد.

احمدی، «گفتمان انقلاب اسلامی و مسئله کارآمدی و گفتمان انقلاب اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» را از جمله محورهای اصلی این همایش کارآمدی، فرصتها و چالش‌ها بیان کرد و افزود: تا به امروز هفت پیش نشست در ۵ پنل تخصصی با مشارکت و همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، انجمن علمی جامعه شناسی ایران، انجمن مطالعات سیاسی، انجمن انقلاب اسلامی و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها می‌توانند به لینک ( اینجا کلیک کنید ) مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha