جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی، همواره شورای نگهبان در عرصه‌های حساسی همچون انتخابات، کارنامه قابل قبولی از خود نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در نشست با جمعی از اعضای شورای نگهبان در این استان اظهارداشت: خوشبختانه امسال با وجود توطئه‌های بیشمار دشمنان علیه انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: یکی از بارزترین ویژگی‌های انتخابات در ایران، سلامت و صحت آن است؛ در کشوری همانند آمریکا که خود را مهد دموکراسی می‌داند هنوز رئیس جمهور سابقش صحت انتخاب کشورش را تایید نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز انتخابات در ایران این است که مردم هم خود ناظر بر انتخابات هستند و هم شرکت کننده! که این دو ویژگی بر سلامت و صحت هر چه بیشتر انتخابات در کشور می‌افزاید.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در طول عمر این انقلاب باشکوه همواره شورای نگهبان در عرصه‌های حساس همانند انتخابات کارنامه قابل قبولی از خود نشان داده است.

این استاد حوزه در ادامه تاکید کرد: برخی از افراد از نظارت شورای نگهبان بر انتخابات خرده می‌گیرند که در جواب این افراد باید گفت که این نظارت‌ها برای این است که افرادی صالح و پاکدست وارد مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و به ویژه جایگاه خطیر ریاست جمهوری شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود به روزی حلال در زندگی افراد اشاره و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انسان پرهیزکار کارها و اعمال وی در محل کار و خدمت و حتی در کانون خانواده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: ایمان و عمل صالح عامل سعادت انسان‌ها بوده و باید گفت که ایمان به خداوند در صورتی‌که با عمل صالح همراه نباشد، کارساز نیست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha