جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: استفاده از جوانان در کنار نیروهای با تجربه یکی از نیازهای شورای نگهبان قزوین است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در دیدار با رییس و تعدادی از مدیران دفتر نظارت و بازرسی شواری نگهبان استان قزوین، با تبریک سالروز تأسیس این نهاد انقلابی گفت: بحمدالله اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان با درایت رسالت‌های خود را به انجام می‌رسانند و این کار خطیر و سنگین را پیش می‌برند و به همه شما عزیزان خداقوت می‌گویم.

 وی با بیان اینکه کاری که شما عزیزان در ایام انتخابات انجام دادید مصداق اقامه نماز بود، خاطرنشان کرد: کاری که شما عزیزان انجام دادید مصداق اقامه نماز، استحکام عدالت دینی و ارزش‌های قرآنی بود که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه مردم با حضور کمی و کیفی در انتخابات سربلندی آفریدند، تصریح کرد: همه عوامل خارجی و داخلی در انتخابات پای کار آمدند و تبلیغات بی‌سابقه‌ای کردند تا مردم پای صندوق رای نیایند اما با وجود این همه تبلیغ سوء، مردم حضور باشکوهی داشتند و با در نظر گرفتن این همه تخریب علیه انتخابات می‌توانیم این دور از انتخابات را با انتخابات اوایل انقلاب قابل مقایسه بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام خمینی(ره) زمانی که انقلاب را شروع کرد، مسیر دشواری را در پیش داشت اما خداوند فرموده آنهایی که بر اساس ایمان قدم بر می‌دارند، از آنها دفاع می‌کند و در پیروزی انقلاب و وقایع پس از آن این دفاع و حمایت را از نظام اسلامی همواره دیدیدم و در انتخابات نیز این معنا برای همگان تفسیر شد.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: نگهبانی و نگهداری، از رسالت‌های اصلی شورای نگهبان محسوب می‌شود و این نهاد انقلابی وظیفه نگهبانی از نظامی را دارد که دغدغه عدالت دارد و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت(عج) است و از این حیث بسیار کار دشواری را بر عهده دارد.

امام جمعه قزوین افزود: زمانی رسالت‌های نگهبانی و نگهداری شورای نگهبان تحقق می‌یابد که رضای خدا و اولیاء خدا در نظر گرفته شود و در مسیر دغدغه‌های رهبری گام بردارید و بحمدالله شاهدیم این معانی به خوبی از سوی شما عزیزان دنبال می‌شود.

وی استفاده از جوانان در کنار نیروهای باتجربه را یکی از نیازهای شورای نگهبان در قزوین برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور نیروهای با تجربه در شورای نگهبان بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و در کنار این مهم لازم است حضور جوانان نیز جدی‌تر گرفته شود تا جوانان در کنار نیروهای با تجربه، کسب تجربه و مهارت کنند و سرمایه‌ای برای این نهاد انقلابی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین پشت صحنه‌های شورای نگهبان در حوزه استفاده از جوانان را ضروری دانست و عنوان کرد: اینکه در پشت صحنه‌های شورای نگهبان جوانانی در حوزه پژوهش فعالیت دارند و بازوی قدرتمندی برای یاری رساندن به مسئولان شورای نگهبان هستند را ممکن است حتی خواص هم اطلاع نداشته باشند؛ به همین دلیل باید در این خصوص اطلاع‌رسانی جدی صورت گیرد.

استفاده از جوانان در کنار نیروهای با تجربه یکی از نیازهای شورای نگهبان است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha