پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش بزرگ یاوران و طلایه داران امر به معرو ف و نهی از منکر خراسان جنوبی

حوزه/رئیس سازمان امر به معروف شهرستان اردکان گفت: دولت باید زمینه امر به معروف را برای مجریان این عرصه فراهم کند و امر به معروف و نهی از منکر جدا از بحث وظیفه، یکی از حقوق افراد و مصادیق عامه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام سید کاظم حسینی پور، در نشست جمعی از اساتید، مدیر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اردکان با اشاره به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: اجرای صحیح و دقیق امر به معروف و نهی از منکر سنگ بنای قوام جامعه اسلامی به شمار می رود و موجبات پیشرفت فرهنگی در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با توجه به قانون مجلس در مورد تشکیل شورای امر به معروف در هر نهاد و اداره‌ای گفت: دولت باید زمینه امر به معروف را برای مجریان این عرصه فراهم کند و امر به معروف و نهی از منکر جدا از بحث وظیفه، یکی از حقوق افراد و مصادیق عامه است.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: دعوت از اساتید و طلاب فعال و دغدغه‌مند برای شرکت در دوره‌های آموزشی سازمان امر به معروف و تشکیل گروه‌های جهادی زمینه‌ عملی شدن این امر مهم در اجتماع است.

وی تصریح کرد: از وظایف این شورا تهیه محتواهای مناسب فرهنگی و به روز در قالب‌های حضوری و مجازی، نظارت برگروه‌های جهادی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت برای تربیت مربی آمران به معروف و ناهیان منکر است.

رئیس سازمان امر به معروف اردکان خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات موعظه و اندرز در بین عموم مردم زیر نظر شورا بستری مناسب برای بصیرت بخشی و لزوم حساسیت افراد جامعه به منکرات است.

در پایان جلسه حکم خانم فاطمه ابراهیمیان به عنوان رئیس شورای امر به معروف حوزه علمیه خواهران اردکان و خانم راحله محمدی به عنوان دبیر این شورا از طرف دبیر و معاون ستاد امر به معروف شهرستان اردکان اعطا شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha