جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی حوزه علمیه خواهران گیلان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر از اجرای ویژه‌برنامه ساحل حجاب با مشارکت بسیج خواهران در ساحل شهر رودسر خبرداد.

خانم آقاجانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه ای به همت مدرسه علمیه فاطمیه رودسر در فضای باز ساحل این شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با هدف رفع شبه های عفاف و حجاب با حضور اساتید برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که با برگزاری نشست فرهنگی پژوهشی با موضوع «تحکیم بنیاد خانواده در سایه‌سار حجاب» همراه بود، اساتید حوزه علمیه خواهران خانم‌ها رمضانخواه، کشدوست، میرتبار، مهدی‌زاده در قالب گفتمان و کرسی آزاداندیشی ضمن پراختن به موضوع عفاف و حجاب به سئوالات حاضران پاسخ گفتند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر تصریح کرد: در این برنامه سخنرانان محترم ضمن اشاره به فلسفه حجاب با توجه به آیات و روایات، به بررسی مسائل مختلف پیرامون این موضوع از جمله اثرگذاری آن در تحکیم بنیان خانواده پرداختند.

خانم آقا جانی گفت: انسانی که طالب آزادی است بایستی از درجه حیوانیت بالاتر رود و به درجه‌ انسانیت برسد و در این میان اهمیت اخلاق در کنار حجاب نیز حائز اهمیت است؛ چرا که خداوند متعال، پیامبر(ص) را به واسطه مزین‌بودن به اخلاق نیکو به پیامبری مبعوث کردند.

وی در پایان افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، توزیع بسته‌های فرهنگی و اهدای شاخه‌های گل به مسافران و ایستگاه نقاشی و اهدای جوایز از دیگر فعالیت‌های طلاب در حاشیه این برنامه بود.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زارع IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا رحمت کنه خانم آقاجانی عزیز رو. الحمدلله بار علمی و معنوی بالایی داشتند و فعالیتهای خوبی در زمینه های دینی داشتند. خدا به ما شاگردان ایشان توفیق ادامه دادن راه ایشان را عطا کند. شادی روح شون صلواتی هدیه کنیم. اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین