دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آغاز به کار مرکز مشاوره اسلامی

حوزه/ مرکز مشاوره اسلامی حوزه علمیه تهران، به صورت رسمی در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مرکز مشاوره اسلامی حوزه های علمیه، به صورت رسمی در مدرسه علمیه مروی و با حضور آیت الله تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی و حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، کار خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

در ابتدای این مراسم آیت الله تحریری با استعانت از روح بلند حضرت امام باقر علیه السلام و با بیان شخصیت علمی این امام همام و همچنین تربیت شخصیت های بی نظیر در تاریخ علوم اسلامی اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری طلاب و خانواده های متدین مراجعه به مشاورین مجرب و متعهد و آشنا به موازین شرعی و اخلاقی است که بحمدالله با شروع به کار و توسعه این مرکز این نیاز تامین خواهد شد.

وی با بیان اهمیت مشاوره در دستورات اسلامی از افراد مطلع، صادق و عالم تاکید داشت: مسئله مشاوره برای همه افراد جامعه یک امر لازم و در مواقع حساس ضروری است و برای طلاب و خانواده های این عزیزان نیز با اهمیت است.

وی گفت: مشاوره طلاب در موضوعات مختلف علمی، اخلاقی و حتی فردی این عزیزان و برای ما مهم است که حاضریم برای آن سرمایه گذاری صورت دهیم لذا توصیه من برای طلاب این است که در مشکلات و موارد بر سر راه از مشورت با افراد امین، صادق و عالم غافل نشوند.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، اظهارداشت: هدف ما استفاده از مشاورین درون استانی و بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی است ولی البته اگر لازم باشد از مشاورین مجرب دیگر مراکز نیز بهره خواهیم گرفت و افق دید ما توسعه مراکز مشاوره اسلامی در چندین نقطه از تهران همراه با سرعت و احتیاطات لازم خواهد بود.

لازم به ذکر است، آیین افتتاح رسمی این مرکز مشاوره به همراه دو مرکز دیگر مشاوره استان تهران، بزودی و با حضور مسئولین حوزه های علمیه و معاونت تهذیب کشور، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha