پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نخستین دوره طرح مطالعاتی آثار علامه مصباح یزدی

حوزه/ نخستین دوره طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی از سوی کانون فرهنگی-تبلیغی تمدن نوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  نخستین دوره طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی از سوی کانون فرهنگی-تبلیغی تمدن نوین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: چشم انداز طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی در سه سطح مقدماتی (سطح۱)، متوسطه (سطح۲) و پیشرفته (سطح۳و۴) ترسیم شده است و این دوره به سطح مقدماتی، یعنی سطح ۱ اختصاص دارد.

همچنین شرکت در سطح متوسطه (سطح۲) وابسته به گذراندن سطح ۱ می باشد و گواهی این دوره توسط کانون فرهنگی تبلیغی «تمدّن نوین» که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است صادر می شود.

محدوده ای که برای مطالعه روزانه در نظر گرفته شده، تقریباً ۱۵ صفحه است که مطالعه آن در حالت عادی حدود ۱۵ دقیقه وقت می خواهد.

 سیر مطالعاتی از آسان به مشکل طراحی شده است تا خوانندگان بتوانند با سهولت بیشتری مطالعه آثار علامه مصباح یزدی را ادامه دهند.

 عمده‌ی کتاب‌های مورد مطالعه، کتاب‌هایی هستند که در سایت آیت الله مصباح یزدی یا نرم افزار آثار ایشان (رایگان) موجود است و نیاز به خرید ندارد.

 سطح ۱ شامل پنج محور است؛ ۱- گفتار و سیره معصومین ۲- مسائل فرهنگی و اجتماعی ۳- اخلاق و عرفان ۴- علوم انسانی ۵- کلام و فلسفه دین

بعد از اتمام هر کتاب، آزمون مجازی برگزار می‌شود که قبولی در مجموع آزمون‌ها شرط صدورگواهی و حضور در سطح ۲ است.

گفتنی است، شرکت کنندگان برای فهم بهتر برخی کتاب‌ها، از تدریس اساتید بهره خواهند برد و کانون فرهنگی تبلیغی تمدن نوین در برگزاری این دوره مستقل است و به هیچ مجموعه‌ای وابسته نمی ‌باشد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره، اینجا را کلیک نمایند.

     

نخستین دوره طرح مطالعاتی آثار علامه مصباح یزدی برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha