جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ اولین کارگاه «کاربرد فناوری در تحقیق و پژوهش» طلاب خواهر با مشارکت معاونت پژوهش مدارس سطح ۲ فاطمه الزهرا(س) مرند و آبادان، حضرت رقیه(س) رامهرمز و موسسه آموزش عالی الزهرا(س) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اولین کارگاه «کاربرد فناوری در تحقیق و پژوهش» با حضور استاد محمد نصاری، راهبر سامانه های معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران و مدیر پایگاه پویش، در سامانه سیما با حضور طلاب و اساتید برگزار گردید.

این کارگاه برای اولین بار با همکاری معاونت پژوهش مدارس سطح ۲ فاطمه الزهرا(س)مرند و آبادان، حضرت رقیه(س) رامهرمز و موسسه آموزش عالی الزهرا(س) تبریز، جهت ارتقای مهارت های پژوهشگری طلاب برگزار شد.

هدف از این کارگاه، آشنایی با عرصه فناوری نوین و استفاده از روش های نوین و نرم افزارهای محتوایی و کاربردی در عرصه پژوهش برای  طلاب است.

در این کارگاه مسئول سامانه های معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران به انواع پژوهش سنتی و ماشینی اشاره کرده و مزایا و معایب هر کدام را مطرح کرد.

مدیر پایگاه پویش حوزه های خواهران در ادامه افزود: طلبه محقق باید قدرت مانور در مولف های چه کسی، چگونه، چقدر و چه موقع را داشته باشد و اکنون با نزدیک شدن به ایام غدیر بهترین مرحله برای شروع طلاب پژوهشگر است.

وی در ادامه به بحث انواع نرم افزارهای دسکتاپی (جامع الاحادیث، تفاسیر و...)، ابری ( گوگل داک، وان نوت، پژوهه، پژهیار)، اپلیکیشن (قابلیت نصب در گوشی) اشاره کرد و افزود: طلاب باید مهارت استفاده از این نرم افزارها را داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha