پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
واعظ

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: همکاری بیش از پیش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حوزه علمیه اصفهان، بسیار پسندیده است؛ چرا که دفتر تبلیغات اسلامی در کلان مسئولیت خودش، مکمل حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی، پیش از ظهر امروز  در مراسم  تکریم و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در کلان مسئولیت خودش، مکمل حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون است؛ لذا تأکیدات آیت الله مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان و ممارست و همکاری عالی آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان در موفقیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان غیر قابل انکار است.

وی افزود: رصد محیطی نسبت به نیازهای مختلف در عرصه فرهنگی و تلاش برای مهارت افزایی و دانش‌افزایی طلاب و فضلا و ایجاد بستر مناسب برای حضور طلاب حوزوی رسالت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: همکاری بیش از پیش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حوزه علمیه اصفهان از پیشنهادات من در قالب حکم رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

وی ابراز کرد: جامعه ما در معرض تحولات فرهنگی شگرف است و ابزار تأثیرگذار فرهنگی دائماً تغییر می‌کند؛ چراکه هیچ‌کس در ۱۰ سال گذشته این حجم از استقبال و تأثیر فضای مجازی بر آحاد جامعه را اصلاً متصور نمی‌شد به‌گونه‌ای که امروز دیانت، اخلاق و فرهنگ‌ها مورد تأثیر شدید فضای مجازی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام واعظی ادامه داد: رصد تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این جمع‌بندی رسید که باید به عرصه‌های نوین را توجه کرد، لذا اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در دفتر تبلیغات اسلامی کردیم و هیچ‌کس را چون حجت‌الاسلام قطبی شایسته‌تر از سپردن مسئولیت آن نیافتیم؛ چراکه آشنا به مباحث خلاقیت و نوآوری هستند.

وی اذعان داشت: جوان‌گرایی و جانشین پروری از جمله سیاست‌های دفتر تبلیغات اسلامی است و لذا از میدان دادن به جوان‌ها سود بردم، یکی از حسنات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جوان‌گرایی بود که در طول ۶سال گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان محقق شد و رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان این‌گونه است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان تأکید کرد: تربیت نیروهای فعال و جوان و متخصص از مزایای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است به‌نحوی‌که مکرراً از سوی دستگاه‌های کشور تقاضای صدور نیرو داریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha