پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ معاون اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم پدران و مادران خانواده باید توجه به دخترانشان را چند برابر کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ محمد جعفر دوستدار، معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس، امروز در همایش «غیرت علوی، حجاب فاطمی و دختران زینبی» که به همت حوزه فاطمیون سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، با اشاره به اینکه ارزش وجودی دختران به حدی در اسلام اهمیت دارد که خدای تعالی در سن ۹ سالگی مشتاق عبادت آنان است، اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم پدران و مادران خانواده باید توجه به دخترانشان را چند برابر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: تولد نسل‌های آینده در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و گسترش نظام اسلامی حاکم بر جهان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشند.

معاون اجتماعی سپاه فجر در خصوص بی حجابی نیز تصریح کرد: آیا زن که این همه در جامعه اسلامی به نقش با اهمیت آن اشاره شده باید خود ویترین نگاه‌های هوس آلود نامحرمان شود یا قدر مقام و گوهر گرانبهایی خودش را بداند و کمتر از حجاب برتر که چادر باشد چیزی دیگر را برای  پوشش خود انتخاب نکند.

وی اهمیت نقش زن در جامعه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: نیمی از جمعیت کشور را زنان و نیمی دیگر در دامان آنان رشد و پرورش می‌یابند که اگر بخواهیم توجه به همین یک جمله داشته باشیم کل نظام هستی یعنی زن و نقش بااهمیت و معنادار مادر است که مردان غیور و با غیرت را در جامعه پرورش می‌دهند.

سرهنگ دوستدار عنوان کرد: نیاز نیست که دشمن بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردان و زنان ایرانی ریخته شود همین که دامن‌های کوتاه را در بین آنان ترویج دهند، کفایت می‌کند.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس در ادامه به نقش دشمن و هدف قرار دادن خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن اجتماع و جامعه اشاره کرد و گفت: در عصر کنونی با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی شاهد رشد بی رویه ضد اخلاق در خانواده‌ها هستیم که متاسفانه هریک از اعضای خانواده با در دست داشتن یک گوشی اندروید و عدم صحیح استفاده از آن در فضای آزاد جهانی بدون هیچ عکس‌العمل خانواده در این فضای مسموم سیر می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha