جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهندس صفار هرندی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اقتدار، عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است که باید همیشه شکرگزار آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در  آخرین برنامه دوره تربیتی و بصیرتی طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد، گفت: مهمترین آرمان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت کل نیروهای وفادار به خط استقلال، مقاومت و ایستادگی بر موضع حق بوده است.

صفارهرندی، خاطرنشان کرد: نیروهای نظام بر عوامل دشمن اشراف اطلاعاتی دارند تا جایی که حداقل سه حرکت فتنه‌گر بررسی و خنثی شد و حتی در موردی نبض فتنه در خارج از کشور گرفته شد.

وی ادامه داد: "انقلاب اسلامی ایران" یک عقبه مستحکم ریشه در زمین و سر در آسمان دارد که دشمنان این موارد را نادیده گرفته بودند.

وی اظهار کرد: کشورهای منطقه از ما خواستند که رمز استقامت، اقتدار و عزت خود را به آنها بیاموزیم و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم بودند که رسم مقاومت را به ملت های منطقه آموختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام بیان کرد: یکی از ظرفیت های فوق‌العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انسانی صاحب تخصص و تعهد است که نمونه بارز آن را در موشک های شلیک شده به عین الاسد دیدیم و این دانایی می‌توند به همه عرصه های کشور تسری یابد.

صفارهرندی با بیان اینکه شلیک موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهترین پایگاه هوایی آمریکا نمونه بارز این دانایی و توانایی است، ادامه داد: آمریکایی‌ها تمام امکانات و تجهیزات خود را در آنجا متمرکز کرده‌ و گمان نمی‌کردند چنین موشک‌های هوشمند و نقطه زن بتوانند آنجا را زیر و رو کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: هر جا روح حیات بخش انقلابی از کالبد جامعه بیرون رفته به معضلات افزوده شده و حتی مشکلات روزانه را نیز لاینحل کرده است.

صفار هرندی افزود: امروز با یک بررسی اجمالی درمی‌یابیم هر زمان بر وفق آیین انقلاب عمل کردیم، حتی در حوزه اقتصادی کارها به پیش رفته و آنجا که نگاه افراد فاقد انقلابی به بیرون از مرزها بود، بر معطلی و گره مشکلات نیز افزوده شد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اقتدار، عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است که باید همیشه شکرگزار آن باشیم.

یادآوری می شود اردوی بصیرتی و آموزشی طلبه در تراز انقلاب اسلامی حوزه علمیه قزوین ظهر امروز به کار خود پایان داد.

اقتدار ایران در دنیا زبان‌زد است | شهید سلیمانی رسم مقاومت را به ملت‌های منطقه آموخت

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha