پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلیمانی

حوزه/ با حضوراعضای ستاد برگزاری سی و دومین یادواره شهد ای یزدل جلسه هماهنگی برگزاری این یادواره با حضور امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نشست هماهنگی سی و دومین یادواره شهدای یزدل، با حضور امام جمعه آران و بیدگل و اعضای ستاد این یادواره برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در این نشست، به جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: بر اساس روایات و آیات قرآن، کشته شدن در راه خدا بالا ترین مقام ها محسوب می شود.

وی، با بیان اینکه شهدای انقلاب به خاطر تکلیف گرایی، عشق و علاقه به امام امت، ولایت فقیه و غیرت دینی به شهادت رسیدند، گفت: تکلیف گرایی و غیرت دینی شهدا باعث شد تا شهدا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند و به فیض عظیم شهادت نیز نائل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین  سلیمانی، با بیان اینکه اجر و پاداش برگزار کنندگان یادواره های شهدا کمتر از پاداش شهید نیست، گفت: خاطره گویی روایان دفاع مقدس، بازگو کردن زندگی نامه، وصایای شهدا، طراحی بخشی از عملیات رزمندگان و برگزاری مسابقه زندگی نامه شهدا برای آشنایی نسل جوان و زنده ماندن خاطره شهدا در یادواره ها باید گنجانده شود.

وی، با تاکید بر قوی تر شدن جبهه مقامت در برابر جبهه کفر و با بیان اینکه مردم علیرغم فشارهای اقتصادی به عشق شهدادر انتخابات شرکت کردند، گفت: استقرار، تدوام و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی ایران و حضور مردم در انتخابات نمونه ای  از حضور شهدا در کشور بود.

لازم به ذکر است سی و دومین یادواره ۵۵ شهید یزدل آران و بیدگل جمعه یکم مرداد ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) یزدل با حضور اقشار مختلف مردم، سخنرانی فرماندهان سپاه قدس و مدیحه سرایی محمودیان از هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود.

جلسه هماهنگی یادواره شهدای یزدل با حضور امام جمعه آران وبیدگل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha