پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تیم فجر

حوزه/ طی پیام های جداگانه ای جمعی از مسئولان فارس صعود تیم فجر به لیگ برتر را تبریگ گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی، طی پیام های جداگانه ای صعود تیم فجر به لیگ برتر را تبریگ گفتند.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

فَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ إِنَّکَ عَلَی الْحَقِ‏ الْمُبِینِ

وصول خبر مسرت ‌بخش پیروزی و صعود افتخارآفرین دلاورمردان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر فوتبال کشور که بار دیگر بر قله بودن استان فارس با تکیه بر نیرو و توان بومی را به اثبات رساند، موجبات شادی و سرور هوادارن  مردم شریف و جوانان این استان گردید.

اینجانب پیروزی قاطع و مقتدرانه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را که با نتایج درخشان در این مسابقات همراه بود به جامعه ورزش استان و به ‌ویژه کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان  پرتلاش این تیم،  تبریک می‌گویم و امیدوارم این شادی و نشاط در سایه الطاف خداوند متعال و استمرار موفقیت و سربلندی در لیگ برتر فوتبال کشور دوچندان شود.

بدون شک این موفقیت و حضور پررنگ و اثربخش تلاشگران در مجموعه سپاه فجر استان با عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و با تلاش مضاعف کادر فنی، بازیکنان و دست‌اندرکاران فرهنگ و ورزش استان همچنان ادامه خواهد داشت.

من الله توفیق

سید کاظم موسوی

رئیس کل دادگستری استان فارس

تبریک دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس حجت الاسلام و المسلمین کرم‌عباسی در پیامی ضمن تبریک و تشکر از زحمات دست اندرکاران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران شد پیام تبریک و خدا قوت ارسال نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم مقتدر فجر شهید سپاسی شیراز را به تمامی بازیکنان و عوامل زحمتکش و پرتلاش آن تیم و همچنین هم استانی ها و همشهریان عزیز تبریک عرض میکنیم؛ ان‌شاءالله در لیگ برتر نیز مایه افتخار و سربلندی سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) باشید.

علی کرم‌عباسی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود مقتدرانه و غرورانگیز مجدد آنان به لیگ برتر فوتبال کشور را به آحاد مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده های معظم شهدا و همچنین مدیریت، کادر فنی، بازیکنان ، عوامل اجرایی و هواداران فهیم، خون گرم، مصمم و وفادار این تیم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

بی شک این رخداد مبارک که در تلاقی با اعیاد خجسته قربان و غدیر در سایه ایمان ، توکل و همت نقش آفرینان این عرصه و و نیز حمایت های بی دریغ و قابل تقدیر و تحسین سردار گرانقدر یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولین و دست اندرکاران استانی رقم خورد، بیانگر شایستگی‌ها ، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جوانان غیور و غیرتمند این خطه شهید پرور برای خلق افتخارات سترگ و ماندگار در سپهر ورزش ایران اسلامی به شمار می‌رود.

تداوم موفقیت‌ها و درخشش این مجموعه  افتخار آفرین که مزین به نام  "شهید والامقام عبدالمجید سپاسی" و داعیه دار فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در  میدان‌های ورزشی است، در آوردگاه های خطیر  پیش رو ، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و توشه گیری و پیروی از رهنمودها و توصیه‌های رهبر حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ورزش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha