جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دروغ و افترا روش تکراری دشمن برای تحریف افکار عمومی

حوزه/ درحالی‌که آیت‌الله موسوی جزایری، چندین سال است که از سمت امامت جمعه استعفا کرده، ایادی مزدور ضدانقلاب، با انتشار عکس نوشته با لوگوی خبرگزاری تسنیم، سعی دارند وجهه علمای خوزستان را تخریب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این روزهایی که علمای استان خوزستان به پرچم‌داری آیت‌الله موسوی جزایری و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در سطح کلان ملی، پیگیر مطالبات مردمی هستند، ضدانقلاب، برای تخریب وجهه مردمی علمای استان، از روش موهون دروغ و افترا استفاده کرده است.

درحالی‌که آیت‌الله موسوی جزایری، چندین سال است که از سمت امامت جمعه استعفا کرده، ایادی مزدور ضدانقلاب، با انتشار عکس نوشته‌ای با لوگوی خبرگزاری تسنیم، جملاتی سخیف را به رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان منتسب کرده‌اند.

اگرچه آنان سعی دارند وجهه علمای خوزستان را تخریب کنند، اما مردم فهیم خوزستان قطعاً فریب این شایعات را نخورده و همگام با علما و روحانیت تا احقاق حق خود، به پیگیری‌های خود ادامه خواهند داد.

دروغ و افترا روش تکراری دشمن برای تحریف افکار عمومی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    مگر با همین اخبار جعلی بتونن چهره آیت الله جزایری رو مخدوش کنند
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    آقای رئیس محترم جمهور ی اسلامی ایران سلام علیکم ما به شما رای دادیم که وضع مردم نسبت به دولت قبل با قول های که دادید بهتر شود.خواهشمند است یکی از مشکلات پیش روی مردم گرانی وافزایش قیمت و وسایل ارزاق عمومی هر روز بالا وبالا تر می رود مثل سبزی از 10 هزار تومان به 22 هزار تومان برنج از 25 هزار تومان به 45 هزار تومان و........ وبه نظر میرسد که دربازار ارزاق عمومی توطئه دشمن است که مردم را ناراضی کنند از سوی کارگران وکشاورزان وبازنشستگان و.....80 درصد مردم حقوق شان ثابت است وبا توطئه گرانی هر روز می خواهند تلاش شبانه روزی افراد دلسوز و مخلص را بی اثر کنند ونارضایتی عمومی ایجاد کنند خواهشمند است بر اساس آیات قرآن: «وَ السَّماءَ رَفَعَها وَ وَضَعَ الْمِیزانَ أَلَّا تَطْغَوْا فِی الْمِیزانِ؛ ترجمه:خداوند آسمان را برافراشت و میزان و حساب در همه چیز گذاشت، تا شما در وزن و حساب تعدى و طغیان نکنید» (سوره رحمن آیه 7 و 8). اشاره به اینکه مساله رعایت عدالت در کیل و وزن مساله کوچک و کم اهمیتى نیست، بلکه جزئى از اصل عدالت و نظم است که حاکم بر سراسر هستى است. در جایى دیگر با لحنى شدید و تهدید آمیز مى‏گوید:« وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ الَّذِینَ إِذَا اکْتالُوا عَلَى النَّاسِ یَسْتَوْفُونَ، وَ إِذا کالُوهُمْ أَوْ وَزَنُوهُمْ یُخْسِرُونَ، أَ لا یَظُنُّ أُولئِکَ أَنَّهُمْ مَبْعُوثُونَ لِیَوْمٍ عَظِیمٍ؛ واى بر کم‏فروشان! آنها که به هنگام خرید، حق خود را بطور کامل مى‏گیرند، و به هنگام فروش از کیل و وزن کم میگذارند، آیا آنها گمان نمى‏کنند که در روز عظیمى برانگیخته خواهند شد، روز رستاخیز در دادگاه عدل خدا» (سوره مطففین آیات 1- 4). باگران فروشان و کم فروشان را تنبیه وسر جای خود بنشانید.تا آرامش ونظم در جامعه بدست آید. تشکر