جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور بوده و همدلی مردم می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: استکبار جهانی قصد دارد ملت را در مقابل نظام قرار دهد، همچنین مانع پیشرفت کشور شود و اقتصاد کشور را به فروپاشی برساند اما راه پیروزی اتکا به نیروهای داخلی است و رفع مشکل معیشتی مردم با مهار گرانی ممکن است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: دستگاه‌های مربوطه باید در این ایام پای کار آمده و مانع احتکار اجناس شوند، تا دولت سیزدهم بر سر کار نیامده هیچ کمیته یا شورایی حق هیچگونه اقدامی در خصوص تصمیم گیری در راستای قیمت ها نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: کشوری که تولید کننده سیمان است قابل قبول نیست که با قطعی برق با افزایش قیمت‌ این محصول روبرو شویم، اگر انبارها رسیدگی شود قطعاً با احتکار این محصول روبرو خواهیم شد.

وی در پایان بیان کرد: مردم به دلیل اعتقاد به مقام معظم رهبری هوشیارانه عمل خواهند کرد و در مقابل بی‌نظمی می ایستند؛ چراکه در کشور ما بی نظمی جایی ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha