جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش حوزه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه فارس گفت: از آنجایی که نام مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء لارستان در لیست اعلامی و سامانه پذیرش وجود ندارد، نام نویسی در این مدرسه فاقد وجاهت قانونی است.

حجت الاسلام مهدی دهقان، مسئول کمیته جذب حوزه علمیه فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به ثبت نام داوطلبین جدیدالورود به مدارس علمیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه پذیرش طلبه در حوزه علمیه فارس بر اساس لیست مدارس اعلام شده از سوی اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور انجام می شود و متقاضیان از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه نام نویسی کرده و فرآیند گزینش و پذیرش خود را طی می کنند، هر گونه اطلاعیه پذیرش و ثبت نام دستی در غیر مدارس مذکور، رسمیت نداشته و خدمات آموزشی به ثبت نام کنندگان آن تعلق نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدرسه ای با عنوان «حوزه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء لارستان» در لیست اعلامی و سامانه پذیرش وجود ندارد، نام نویسی در این مدرسه فاقد وجاهت قانونی است و هیچ گونه خدمات آموزشی از جمله صدور کد طلبگی به ثبت نام کنندگان در این مدرسه تعلق نمی گیرد؛ لذا مسئولیت آن متوجه انتشار دهندگان اطلاعیه پذیرش و ثبت نام کنندگان خواهد بود و مدیریت حوزه علمیه فارس در این رابطه مسئولیتی نخواهد داشت.

حجت الاسلام دهقان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان فارس یادآور شد که متقاضیان ثبت نام در حوزه علمیه جهت اطلاع از مدارس علمیه مجاز به پذیرش می توانند به سایت اداره سنجش و پذیرش حوزه های علمیه به آدرس https://paziresh.ismc.ir یا کانال پذیرش حوزه علمیه فارس به آدرس @pazireshhowzehfars مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • US ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    از خبر این گونه استنباط می شود که وجود مدرسه علمیه ای به نام مدرسه علمیه خاتم الانبیاء لارستان وجاهت قانونی دارد، اما برای سال تحصیلی پیش رو ثبت نام کردن از داوطلبین ورود به حوزه توسط این مدرسه علمیه خاتم الانبیاء لارستان وجاهت قانونی ندارد. بنابراین داوطلبان ورود به حوزه مراقب باشند که در این حوزه علمیه خاتم الانبیا لارستان ثبت نام نکنند زیرا اصل وجود این مدرسه علمیه قانونی است ولی ثبت نام دوره جدید تحصیلی توسط مدیران این حوزه علمیه قانونی نیست پس به هشدار حوزه علمیه استان فارس دقت کنند