جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرارگاه اميرالمؤمنين(ع) خوزستان تشکیل شد

حوزه/ قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با اشاره به تشکیل قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) در دهه ولایت، اظهارداشت: با توجه به لزوم هماهنگی کلیه نهادها و دستگاه‌ها، طی جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) خوزستان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

وی افزود: جانشینی این قرارگاه بر عهده آقای سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان است که در این جلسه مدیران و نمایندگانی از دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف نیز حضور داشتند.

وی افزود: در دهه ولایت سعی خواهد شد هرکدام از دستگاه‌ها، عموم مردم و خیرین گرهی از گره مردم را باز کنند؛ لذا در این دهه توزیع جهیزیه، توزیع آب توسط تانکر، توزیع بسته‌های معیشتی، پخت و طبخ غذا، برگزاری جشن‌های غدیر و کارناوال‌های شادی را شاهد خواهیم بود و قرار بر این است که همه این اقدامات با مشارکت دستگاه‌ها و با هماهنگی قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) انجام شود.

لازم به ذکر است، در این جلسه‌ علاوه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان، مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، معاونین استانداری، مدیران برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌های استان حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha