پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علیدوست دردیدار با دست اندرکاران همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)

حوزه/ آیت الله ابوالقاسم علیدوست در پیامی درگذشت دکتر محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله ابوالقاسم علیدوست در پیامی درگذشت طلبه مجاهد دکتر محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر درگذشت اندیشمند مِفضال، جوان باظرفیت و در حال رشد و شدنِ حوزه علمیه مبارکه قم، حجةالاسلام محمدحسین فرج‌نژاد -رحمة الله علیه- و خانواده محترم (همسر و فرزندان)، برای کسانی که ایشان را می‌شناختند و با آثار قلمی و بیان وی آشنا بودند، تا عمق استخوان سوزان و ناراحت‌کننده بود. و لکن الله -تعالی- یرید ما یشاء و یختار و الحمدلله علی کل نعمة و علی کل حال.

مصیبت وارده را محضر خانواده‌های محترم فرج‌نژاد و بابایی، به‌ویژه حضرات آقایان حاج علی فرج‌نژاد و محمدرضا بابایی-سلمهما الله تعالی-، دوستان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

ان‌شاءالله تعالی هستند دوستانی -به‌ویژه از روحانیون جوان شهرستان ابرکوه- که راه ناتمام ایشان را طی کرده و به انجام برسانند.

چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ش
یوم الاضحی ۱۴۴۲ ق
قم المقدسه، حوزه علمیه، ابوالقاسم علیدوست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی حسن زاده IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    با سلام و احترام باید نگاه تحلیلی و منصفانه به این حادثه تاسف بار داشت در بعد خدمات به اسلام و انقلاب باید آن مجاهد پرتلاش را ستود و از ایشان الگو گرفت. اما در بعد بروز سانحه نیز نه باید سکوت کرد و نه منتقدان را از خود راند و ملامت کرد 1-- آیا ما فعالان انقلابی فراقانون هستیم کدام قانون راهنمایی و رانندگی اجازه می دهد ظرفیت یک پراید را سوار بر موتور کنیم. هم امام راحل عظیم الشأن و هم مقام معظم رهبری تبعیت از قوانین راهنمایی و رانندگی را لازم می دانند و فعالان انقلابی باید در مراعات قوانین از دیگران جلوتر باشیند. 2-- برخی دلایلی همچون فقر و یا عدم برخورداری از ماشین و امکانات را مجوز این کار برمی شمرند که اولاً در کانال حوزه انقلابی این مطلب تکذیب شده تحت عنوان ( چند نکته توضیحی درباره أخبار غیر دقیق پیرامون مرحوم دکتر فرج نژاد از حجةالإسلام دشتی مدیر سابق کانال حوزه انقلابی} و ثانیاً ده ها هزار طلبه و روحانی در قم زندگی را نوعاً با عسر و حرج می گذرانند آیا این نوع زندگی مجوزی برای این نوع بی قانونیهاست و ثالثاً عده زیادی از مردم ما زیر خط فقر زندگی می کنند پس آنها هم مجازند متناسب با خود و موقعیتشان قوانین را زیر پا بگذارند. 3-- از نظر وجدانی و عرفی هم این بی احتیاطی و ظلم به خود و خانواده است و ما باید اکیداً از طلاب - به ویژه طلاب جوان_ بخواهیم دست به این کارها نزنند. 4-- آیا اگر این عملکرد را از جناح مقابل دیده بودیم آن را نقد نمی کردیم پس چرا یا ساکتیم و یا مدافع که مثلاً دولت و مسئولان مقصرند به دلیل کم توجهی یا بی توجهی به فعالان که امکانات در اختیار آنها نمی گذارند اولاً این در باره همه طلاب و اعزه و مردم شریف است که از امکانات حداقلی برخوردار شوند نه فقط فعالان بله برای آنان باید امتیاز بیشتری قائل شد ثانیاً این نوعی فرافکنی است و باید قبول کنیم به خاطر ضعف مدیریتی در حوزه خانواده است مگر ما طلبه های پردیسانی که ماشین نداریم و پول کافی هم برای سوار کردن همسر و فرزندانمان نداریم چه می کنیم اولاً دعای عرفه را در همین مسجد حضرت زینب سلام الله علیها می خواندند که چند دقیقه فقط با منزل مسکونی آن مرحوم فاصله داشت لزومی نداشت حتماً حرم برویم ... ادامه دارد
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 3
    مکر ایمان به خدا نداری که عمق استخوانت از مرگ یک نفر جزغاله شده؟
    • ج IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      ایمان به خدا دارد اما شما هم کمی زبان کنایه را فرابگیرید تا بدانید در مقام همدردی چگونه سخن بگویید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 0
      بدبختی جامعه وعامل عقب ماندگی ما ازهمه دنیا همینه که فقط بلدیم خرده بگیریم بله واقعا رفتن این انسانها برای کسانی که ایشان رامیشناختند بلکه برای دنیا یک فاجعه بود