جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرج نژاد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طلاب و روحانیون و فعالان فرهنگی استان یزد از مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی کشور درخواست دارند حادثه تلخ درگذشت این پژوهشگر، محقق و فعال رسانه ای در حوزه صهیونیزم و غرب را با تأمل بیشتر مورد برسی قرار داده و نتیجه نهایی را به مردم دارالعباده یزد اعلام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، با صدور بیانیه ای، درگذشت طلبه فاضل، محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه، محمدحسین فرج نژاد به همراه همسر و فرزندانش را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فدا؛ رهبر معظم انقلاب، علما و حوزویان، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بازماندگان و خانواده آن رحیل مرحوم تسلیت گفت.

وی خاطر نشان کرد: این طلبه خستگی ناپذیر، مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم و تفکر غرب، با قلم و زبانش به روشنگری و تربیت نیروی انقلابی و جهادی پرداخت و در این مسیر نه هراس و واهمه ای، و نه انتظار و توقعی از کسی داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، تصریح کرد: تسلط استاد فرج نژاد به مسائل مربوط به یهود و اسرائیل غاصب و حتی غرب در آثار مکتوب و سخنان این محقق وارسته مشهود است و پژوهش ها و مطالعات دقیق او در این زمینه وی را به یکی از اساتید کم نظیر در این حوزه تبدیل کرده بود.

حجت‌الاسلام نجیمی اظهار امیدواری کرد: دغدغه ها و فریادها و کوشش های خالصانه آن فعال فرهنگی و رسانه ای در تبیین فرهنگ ناب اسلامی، روشنگری ‌و پرده برداری از باطن باطل غرب و صهیونیزم ره توشه ای برای لقای خدای سبحان باشد و چراغ راه و الگویی برای شاگردان و ادامه دهندگان راهش قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: طلاب و روحانیون و فعالان فرهنگی استان یزد از مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی کشور درخواست دارند حادثه تلخ درگذشت این پژوهشگر و محقق و فعال رسانه ای در حوزه صهیونیزم و غرب را با تأمل بیشتر مورد برسی قرار داده و نتیجه نهایی را به مردم دارالعباده یزد اعلام نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha