جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
(2)تصاویر| حضور طلاب و روحانیون یزدی در مراسم تشییع استاد فرج نژاد

حوزه/ دکتر اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در پیامی درگذشت محمد حسین فرج نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در پیامی درگذشت محمد حسین فرج نژاد محقق و پژوهشگر برتر کشور در حوزهٔ رسانه، را تسلیت گفت.

     

متن این پیام بدین شرح است؛ 

غروب عرفه، خبر ناگوار رحلت استاد سواد رسانه، فعالان فضای مجازی و رسانه را شوکه کرد.

مرحوم دکتر محمد حسین فرج نژاد از فعالان و اساتید عرصه سواد رسانه و فضای مجازی، بیش از ده سال از عمر با برکت خود را، مصروف شناخت فضای مجازی و سوء استفاده های صهیونیزم جهانی از آن کرد. وی در کسوت استاد سواد رسانه، نقشه های استکبار را برای فعالان رسانه‌ای و مبلغان نوین افشاء کرده و شاهد بودیم در جلسات مختلف از جمله جلسات سواد رسانه و فضای مجازی که برای مبلغان نوین در دفتر تبلیغات برگزار می گردید با بیان و قلم خود سهم به سزایی در ارتقاء دانش رسانه ای مخاطبان رسانه ایفاء کرد. 

در کنار تلاش‌های علمی و فعالیتهای صنفی ایشان در انجمن های سواد رسانه و فضای مجازی، که از این پس خلاء آن مشهود خواهد بود، خاطره ماندگار در ذهن همکاران رسانه ای و مخاطبان شان، خلق خوش، تواضع و فروتنی مثال زدنی بود، که غم نبود ایشان را دو چندان کرد.

قطعا آثار قلمی و تالیفات ایشان و همچنین جلسات گفتاری ایشان که به همت مراکز فرهنگی برگزار کننده جلسات درس ایشان، در قالب کتاب و چند رسانه‌ای در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، باقیات الصالحالتی برای آن مرحوم خواهد بود و دعا می کنیم که خداوند تبارک به جهت مجاهدت علیه صهیونیزم جهانی و سلطه رسانه ای آن، ایشان را در زمره شهداء و با اربابش سید الشهداء محشور نماید.

در پایان ضمن طلب رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم، همسر مرحومه و کودکان معصوم و جان باختگان این حادثه ناگوار، این مصیبت را به خانواده آن مرحوم، همکاران و مخاطبان ایشان و حوزه های علمیه و دانشگاهی تسلیت عرض میکنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha