شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری ، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: در موضوع تنش آبی اقدامات چهار منطقه «الهایی»، «حمیدیه»، «سوسنگرد» و «هویزه» جهت اجرای عملیات‌های خدمت‌رسانی منسجم در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در اجتماع جهادگران حوزوی اهواز، اظهارداشت: مجموعه ائمه جماعات، طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی از سال‌های گذشته قرارگاه تبیین عملیاتی را در اهواز ایجاد کرده و هفتگی بیانات مقام معظم رهبری را از باب اینکه عملیات تعریف شود، بررسی می‌کنند که در جریان‌های مختلف از جمله معضل آب ۹۸ کارهای عملیاتی شروع شد.

وی با اشاره به این‌که قرارگاه تواصی و مواسات در انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد شد و به سرانجام‌ خوبی رسید، عنوان کرد: در موضوع تنش آبی کار ادامه پیدا کرد که یک نظریه این بود که طلاب وسط میدان بروند در همین راستا سه کار برنامه‌ریزی شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نخستین برنامه، «کار تبیینی» بود، عنوان کرد: هدف این است که اقدامات به سطح جامعه برسد و جهادگران نیز باید این دستورالعمل به آن‌ها برسد که متحدالشکل فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، اقدام دوم را مساله فعالیت رسانه‌ای برشمرد و اظهارداشت: تعدادی از طلاب و فعالان رسانه باید بتوانند پاسخگوی شبهات باشند و در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه کار سوم مساله جهادی و عملیاتی است، گفت: در ایام باقیمانده تا روی کار آمدن دولت انقلابی باید کارهای جهادی و عملیاتی انجام دهیم که در این راستا چهار منطقه «الهایی»، «حمیدیه»، «سوسنگرد» و «هویزه» جهت اجرای عملیات‌های خدمت‌رسانی منسجم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha