جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 969710
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
تصاویر/ آیین تشییع پیکر مطهر شهید ضرغام پرست در اهواز

حوزه/ آیین تشییع پیکر مطهر شهید ضرغام پرست، شهید نظم و امنیت که به دست اغتشاشگران در ماهشهر به شهادت رسید، با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تشییع پیکر مطهر شهید ضرغام پرست، شهید نظم و امنیت که به دست اغتشاشگران در ماهشهر به شهادت رسید، ظهر امروز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، استاندار خوزستان، حجج‌اسلام و المسلمین «عباس کعبی» و « محسن حیدری»، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نیروهای مسلح، جمعی از خانواده شهدا و مردم شهیدپرور اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

در ادامه آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌ی این شهید بزرگوار، با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»، اظهار داشت: فکر نکنید کسانی که شهید شده‌اند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند ما مرده‌ایم و در قفس خاکی اسیریم ولی شهید سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید ضرغام پرست با مرگشان در راه خدا زنده‌تر شدند و الآن مهمان خدا و بر سر سفره‌ی پروردگار نشسته‌اند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نماز میت شهید ضرغام پرست توسط آیت‌الله موسوی جزایری اقامه شد.

گفتنی است شهید ضرغام پرست در شب عید قربان مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۰  حین انجام مأموریت توسط اشرار با مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و فرار است عصر جمعه پیکر مطهر این شهید والامقام به رامهرمز و خانه ابدی‌اش بدرقه شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha