جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم محمدحسین فرج نژاد

حوزه/ مرحوم فرج نژاد درباره جریان زرسالار جهانی یهودی و رسانه های این جریان دغدغه جدی داشت و در این زمینه کار علمی کرده و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» « تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما» «سینما و فلسفه شک‌گرایی و صهیون» و... از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت دکتر فرج نژاد به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
محمد حسین فرج نژاد استاد انقلابی، محقق ، پژوهشگربرتر کشور در حوزه رسانه ، فرهیخته‌ خستگی ناپذیر حوزوی و مرد بی قرار مبارزه با صهیونیسم جهانی ، در اثر سانحه تصادف درگذشت و جامعه علمی و فرهنگی کشور را ماتم زده کرد.
آن مرحوم درباره جریان زرسالار جهانی یهودی و رسانه های این جریان دغدغه جدی داشت و دراین زمینه کار علمی کرده و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» « تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما» «سینما و فلسفه شک‌گرایی و صهیون» و... از خود به یادگار گذاشت.
مجاهدت‌های علمی ایشان نه تنها در رسانه، هنر و اقتصاد تحول آفرین شد، بلکه عرصه فلسفهٔ طب را نیز در نوردیده و از پیشگامان نگاه نو به سلامت گردید.
شخصیتی که سال ها  زاهدانه و مجاهدانه در خدمت اسلام و انقلاب و حضور در جبهه های جنگ نرم مبارزه با دشمنان و تعلیم و تربیت شاگردان و خدمتگزاری به مکتب اسلام و تبلیغ فرهنگ  اهلبیت(علیهم السلام)، ره توشه فراوانی را برای سفر آخرت خود فراهم آورد و باقیات الصالحات بسیاری را به یادگار گذاشت.
فعالیت‌های متنوع علمی اما هدفمند و اثرگذار در بسترسازی برای تمدن اسلامی، از دست آوردهای آن دانشمند متعهد است که در پیشگاه حضرت حق تعالی، مورد رضایت خواهد بود.
بر همه فعالان عرصه فرهنگی است که ضمن تلاش در روشن نگه داشتن راه و روش مخلصانه و مجاهدانه آن مرحوم و همسرش آثار به جا مانده ایشان را در اختیار همگان قرار دهند.
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه؛ ضمن عرض تسلیت به بازماندگان، شاگردان و همکاران آن مرحوم، از درگاه ایزد منان برای آنان، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.
 
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha