سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
لبیک مردم عراق به درخواست آیت الله سیستانی برای کمک به نیازمندان در بحران کرونا

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان از تلاش های ائمه جماعت این شهر با راه اندازی مراکز نیکوکار با حضور خیرین تشکر و قدردانی کرد و عنوان کرد: راه اندازی مراکز متعدد و فعال توانست مشکلات مردم آسیب پذیر از نظر معیشتی را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حبیبی در نشست ائمه جماعت  شهر پردیسان که در مسجد حضرت زهرا(س) برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید قربان بر رفع مشکلات و گرفتاری مردم آسیب پذیر تأکید کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان از تلاش های ائمه جماعت این شهر با راه اندازی مراکز نیکوکار با حضور خیرین تشکر و قدردانی کرد و عنوان کرد: راه اندازی مراکز متعدد و فعال توانست مشکلات مردم آسیب پذیر از نظر معیشتی را کاهش دهد.

وی بیان داشت: این مراکز در پردیسان به دلیل فعالیت زیاد حتی توانسته اند جزو مراکز برتر استان قم باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان بر توجه بیشتر خیرین و ائمه جماعت در توجه دادن به مردم نسبت به مردم نیازمند تأکید و عنوان کرد: در جامعه افراد نیازمند واقعی زیادی وجود دارند و مردم و خیرین می توانند با شناسایی این افراد و کمک به آنها گام مهمی در رفع مشکلات آنها بردارند.

حبیبی نقش مساجد را در کاهش آسیب های اجتماعی و معیشتی مردم نیازمند بسیار اثرگذار دانست و بر اهمیت نقش مساجد با حضور مبلغین و روحانیون و ائمه جماعت تأکید کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پردیسان گفت: همواره خیرین به فکر مردم نیازمند بوده و هستند و امید است این توجه به دلیل مشکلات زیاد معیشتی بیشتر هم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha