جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از بسته محتوا عملیات ستاد گفتمانی دولت جوان انقلابی

حوزه/ هیئت امنای این مسجد برای پرکردن اوقات فراغت جوانان این منطقه در تابستان برنامه متنوعی را با حضور اساتید آموزشی و تربیتی مدارس طراحی کرده که یکی دیگر از آن برنامه ها در کنار بحث برگزاری مسابقه، توجه ویژه به امر ورزش، فوتسال، فوتبال و تربیت و شناسایی جوانان مستعد در این امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام پرهیزگار در نشست ائمه جماعت این شهر که در مسجد حضرت زهرا(س) در پردیسان قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر، گفت: امروز یکی از مهمترین مسائل دلسوزان فرهنگی این مسجد در ارتباط با رفع آسیب های اجتماعی، فرهنگی منطقه و پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) گفت: یکی از برنامه هایی که همواره با حضور پرشور جوانان برگزار می شود و توانسته جای پای خوبی در میان آنها باز کند، برگزاری مسابقات مختلف از جمله دوچرخه سواری است.

وی بیان داشت: در کنار این امر هیئت امنای این مسجد برای پرکردن اوقات فراغت جوانان این منطقه در تابستان برنامه متنوعی را با حضور اساتید آموزشی و تربیتی مدارس طراحی کرده که یکی دیگر از آن برنامه ها در کنار بحث برگزاری مسابقه، توجه ویژه به امر ورزش، فوتسال، فوتبال و تربیت و شناسایی جوانان مستعد در این امور است.

حجت الاسلام پرهیزگار گفت: برای این برنامه هم شرط های گذاشته ایم و به آنها گفته ایم، اگر می خواهید در این برنامه ها که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، شرکت کنید، لازم است در برنامه های تربیتی این مسجد مانند برگزاری حلقه های معرفتی و... هم شرکت کنید.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) افزود: تا کنون ۲۵۰ جوان در این طرح شرکت کرده اند و  انتظار می رود این جمعیت به دلیل استقبال آنها بیشتر هم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha