سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌الاسلام سابقی نژاد

حوزه/ خانواده شهید گرانقدر، حجت الاسلام سابقی نژاد، در پیامی از ابراز لطف و همدردی علما، فضلا، حوزه های علمیه و طلاب تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، خانواده شهید گرانقدر، حجت الاسلام سابقی نژاد، در پیامی از ابراز لطف و همدردی علما، فضلا، حوزه های علمیه و طلاب تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام خانواده شهید سابقی نژاد بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

با سلام و تقدیم احترام

در روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ اراده ذات اقدس ربوبی بر این مقرر شد که روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین سابقی نژاد بعد از سالها بندگی و انجام فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و خدمت به اسلام عزیز و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و مردم عزیز بعد از تحمل درد و رنج ابتلا به کرونا، دعوت حق را لبیک و به خیل عظیم شهدا بپیوندند.

در ایامی که ویروس منحوس کرونا فراگیر شد و جان تعداد زیادی از هموطنانمان را گرفت و خانواده های زیادی را داغدار کرد، این شهید بزرگوار با احساس مسئولیتی که نسبت به همنوعان خود داشتند و با نیت خالص و برای جلب رضایت خالق هستی و با هدف کمک به مردم داغدار، با شهامت و شجاعت کامل در گروه‌های جهادی بسیج طلاب حاضر و در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی مشارکت فعال داشتند.

در همه اعصار جامعه روحانیت همواره در کنار مردم و غمخوار و پیگیر مشکلات آنها بوده و در این تکلیف مهم جانانه ایستاده است و خون شهدای روحانی در ادوار مختلف تاریخ شاهد عینی این ادعاست.

شهادت حجت الاسلام سابقی نژاد یکی از هزاران نمونه از خود گذشتگیِ نیروهای جهادی و مخلص است، و این راه به اذن خدا تا ظهور حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه خواهد داشت.

بدین وسیله بر خود واجب می دانیم به رسم ادب و از باب حدیث «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّهَ عَزَّوجلَّ» با شایسته ترین و عالیترین عبارات کمال قدردانی خود را از بذل محبت ها و الطاف خالصانه و زحمات بی شائبه کادر درمان و گروههای جهادی مستقر در بیمارستان و تمامی آحاد مردم، روحانیت محترم و سروران مکرم خصوصاً از زحمات و پیگیری‌های مجدانه حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حضرت آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان در موضوع پیگیری پرونده شهادت ایشان نهایت سپاسگزاری و امتنان را داشته باشیم.

 و همچنین خاضعانه و خاشعانه از حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور؛ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور؛ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمی علمیه کشور؛ رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛ فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان؛  فرمانده سپاه سلمان استان؛نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان؛ دبیر جبهه مردمی انقلاب در استان؛ مدیر مرکز حوزه علمیه استان؛ مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان؛ مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان؛ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه زاهدان؛ شهردار محترم زاهدان و تمامی نیروهای ارزشی و انقلابی که با صدور پیام و با تشریف فرمایی در مراسم تشییع و تدفین شهید موجبات تسلی و تشفی درد هایمان گردیدند؛  کمال تقدیر و تشکر را به جای می‌آوریم.

در پایان از درگاه خدای متعال عزت و سلامتی و طول عمر روز افزون برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را طلب می‌کنیم.

«وَ العاقِبةُ لِاَهلِ التَّقوی وَ الیَقین»

۱ مرداد ۱۴۰۰

خانواده روحانی شهید حجت‌الاسلام سابقی نژاد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha