سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری اولین کتاب عکس حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام

بلوریان تصریح کرد: کتاب عکس «خواهر خورشید» از لحاظ فرم و قالب یک کتاب است اما از لحاظ جلوه های بصری و مدل های توزیع یک هدیه نفیس می باشد؛ این کتاب می تواند یک یادگار و هدیه خوب برای زائرین حرم مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر بلوریان مدیر خانه ماهد ضمن اشاره به نحوه همکاری این مرکز تولید و عرضه محصولات فرهنگی با کتاب «خواهر خورشید»، گفت: خانه ماهد حدود ۱۰ سال است که آغاز به کار کرده و در زمینه تولید محصولات فرهنگی با موضوع سبک زندگی فعالیت می نماید.

وی افزود: سعی ما بر این است که محصولات فرهنگی و آثار اصیل هنری را مورد توجه جدی قرار دهیم.

بلوریان خاطرنشان کرد: قرار بر این است که خانه ماهد هم به صورت ونتوری و با مدل بازار در توزیع آثار آقای حسامی نژاد همکاری نماید.

وی دسترسی به آثار فرهنگی از طریق سایت خانه ماهد را سریع دانست و گفت: علاقه مندان می توانند با خرید اینترنتی در کمترین زمان به آثار فرهنگی بویژه کتاب عکس «خواهر خورشید» دسترسی پیدا نمایند.

مدیر خانه ماهد تصریح کرد: کتاب خواهر خورشید از لحاظ فرم و قالب یک کتاب است اما از لحاظ جلوه های بصری و مدل های توزیع یک هدیه نفیس می باشد؛ این کتاب می تواند یک یادگار و هدیه خوب برای زائرین حرم مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha