جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عید قربان و غدیر

حوزه/ بلادیان در گفت‌وگو با حوزه‌نیوز، گزارشی از ویژه‌برنامه‌های غدیر در استان خوزستان ارائه کرد.

سید موسی بلادیان، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تدارک برنامه‌های متعدد مردمی برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت خبر داد.

وی گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد مردم ولایتمدار خوزستان همه توان خود را برای تکریم اعیاد مبارک دهه امامت و ولایت بکار خواهند گرفت و در عید شادی اهل‌بیت عصمت و طهارت شادی خواهند کرد.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر در خوزستان اظهارداشت: مقدمات امور غدیری با تمامی تشکل‌ها، ستادها، هیآت و مساجد و ادارات انجام شده و با عنایت خود حضرت غدیری باشکوه را در استان رغم خواهیم زد.

بلادیان، اطعام گسترده مردمی، تأمین بسته‌های معیشتی، برگزاری کارگاه‌های مجازی غدیرشناسی، برگزاری مراسمات غدیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم استان، تکریم از خانواده‌های شهدای سادات، برگزاری کاروان‌های شادی غدیری، افتتاح پروژه‌های متعدد با بام غدیر در استان، ارائه تولیدات رسانه‌ای، تبیین مبحث غدیر در نمازهای جمعه استان و انتشار مطالب و محتوایی با مضامین غدیر و امیرالمؤمنین در سطح استان و ده‌ها اقدام خرد و کلان دیگر از جمله اقداماتی است که در این دهه در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha