جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون خون اهدا کردند

حوزه/ امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه مارگون به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در سازمان انتقال خون یاسوج حاضر شده و خون اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام رحیم خواجه‌پور، امام جمعه مارگون، پس از اهداء خون، گفت: همه‌ ما وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم که اهداء خون یکی از این خدمات است.

وی عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون به ستاد همه فن حریف، مخلص، انقلابی و جهادی تبدیل شده که در تمام زمینه‌ها با اتحاد و انسجام در راستای خدمت به مردم شهرستان‌، گام‌های موثری برداشته شده است.

حجت‌الاسلام خواجه پور گفت: یکی از برنامه های پنجم مرداد، اهدا خون بود که باحضور اعضای ستاد و فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) به این وظیفه خود عمل کردیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مارگون بیان کرد: امروز برای خدمت به مردم خون اهداء کردیم، اگر روزی فرا برسد و زمینه فراهم شود برای کشور جان خود را تقدیم می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان مارگون عنوان کرد: علاوه بر اعضای ستاد نماز جمعه مارگون قصد داریم جهت رفع نیازهای خونی بیماران، این برنامه را با حضور نمازگزاران در سازمان انتقال خون، ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور با اشاره به اینکه ۳۲ برنامه در این پنج روز به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در شهرستان مارگون برگزار خواهیم کرد گفت: در روز عید غدیر شاهد چهار ازدواج به سبک زندگی اسلامی در مصلی امام رضا(ع) خواهیم بود.

وی در پایان همه مردم را به اهدای خون برای بیماران نیازمند، دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha