چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سگ گردانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان گفت: با توجه به این‌که برخی افراد با سگ گردانی در خیابان‌ها، پارک‌ها و فضاهای عمومی باعث ایجاد مزاحمت برای افراد می‌شوند، باید با چنین مواردی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تأکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ضمن تأکید بر اجرایی و عملیاتی شدن اسناد و پرهیز از تشکیل جلسات صرف و ارائه گزارش عملیاتی شدن آن در جلسات، به اهمیت مقوله آب به‌عنوان یکی از اسناد نه‌گانه اشاره و بر استفاده بهینه از آب تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به خشک‌سالی و کم‌آبی سال جاری در کشور و به‌تبع آن در استان، امروزه بحث نان، آب و برق به سمت امنیتی شدن می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: باید مدیریت و نظارت‌ها در این حوزه بیشتر شود؛ زیرا جریان‌های معاند به دنبال سوءاستفاده از چنین مسائلی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان این‌که ریشه بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از عدم فرهنگ صحیح است، تصریح کرد: با ایجاد فرهنگ عمومی و تبیین ارزش‌ها در فضای مجازی و حقیقی می‌توان برخی از ناهنجاری‌ها و فرهنگ‌های غلط را اصلاح کرد.

وی هم‌چنین با اشاره به تشکیل کارگروه ملی ترویج مصرف بهینه آب در کشور بر تشکیل این کارگروه در استان تأکید کرد و خواستار ورود صداوسیما و فضای مجازی برای تبدیل شدن آن به فرهنگ عمومی شد.

 امام‌جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود، به سگ گردانی در انظار عمومی و مغایرت آن با فرهنگ اسلامی و پیامدهای منفی آن در جامعه اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: با توجه به این‌که برخی افراد با سگ گردانی در خیابان‌ها، پارک‌ها و فضاهای عمومی باعث ایجاد مزاحمت برای افراد می‌شوند، باید با چنین مواردی برخورد شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha